Strauss Adriatic koji posluje kao deo multinacionalne kompanije Strauss Coffee, kao jedna od vodećih kompanija za preradu kafe i predstavnik velikih brendova Doncafé i C kafe, ima značajnu ulogu u razvoju tržišta kafe na našim prostorima.
Rad u sektoru prodaje ovako velike kompanije podrazumeva ne samo svakodnevno obavljanje raznovrsnih zadataka, već i kontinuirano praćenje trendova u svetu kafe i pravilnu primenu tržišnih inovacija. Više o tome nam je iz svog iskustva rekla Sanja Borojević, Key Account manager for MT u kompaniji Strauss Adriatic.
- Na koji način primećujete svoj profesionalni razvoj u kompaniji?
Svoje prve profesionalne korake započela sam pre 17 godina u kompaniji Strauss Adriatic, u kojoj i danas radim. Rastom kompanije, tekao je i moj profesionalni razvoj, kroz različite pozicije i oblasti u okviru sektora prodaje, gde sam sticala iskustvo u vođenju različitih timova, kao i ključnih kupaca. Takođe, dobijala sam brojne prilike za rad na složenim zadacima i učesće u internim projektima. Uz dinamične i raznovrsne izazove sa kojima sam se suočavala, svakodnevno sam učila i usavršavala se.
- Da li ste ostvarili sve svoje ciljeve koje ste imali na samom početku rada u Strauss Adriatic-u?
Kada se osvrnem na sam početak, mogu reći da sam ispunila svoja lična profesionalna očekivanja, s obzirom na napredak sa početničke do menadžerske pozicije. Zahvaljujući podršci menadžmenta i kolega, konstantno unapređujemo postojeće procese i iznova postavljamo nove ciljeve, pa se i lične ambicije menjaju u skladu sa tim.
“
UZ SVE MOGUĆNOSTI KOJE MI KOMPANIJA NUDI, MOGU REĆI DA SU I MOJE AKTUELNE AMBICIJE NA PUTU DA SE OSTVARE.
- Koje su Vaše profesionalne ambicije?
Tokom rada u Strauss-u, oprobala sam se na različitim poslovima u sferi prodaje. Poslednjih nekoliko godina se nalazim na poziciji Key Account Manager-a i konstantno pokušavam da pronađem dodatni prostor za unapređenje kvaliteta saradnje sa ključnim kupcima, osmišljavanje novih i uspešnih modela zajedničkog poslovanja, kao i produbljivanje analitičkih sposobnosti. Mogu reći da mi je upravo to glavna profesionalna ambicija – da postignem više i bolje u različitim oblastima svog rada. Takođe, stečeno iskustvo i ukazano poverenje su mi podsticaj da razmišljam o tome da dam doprinos i dokažem se i u drugim oblastima poslovanja i time zaokružim svoje znanje u ovoj industriji.
- Na šta ste posebno ponosni u svom dosadašnjem radu?
Priroda posla, koja je u velikoj meri određena čestim promenama na tržištu i promenama u načinu poslovanja retailer-a, zahteva konstantno prilagođavanje i usavršavanje. U vezi sa tim, ponosna sam na svoju motivisanost da uvek dam svoj maksimum, prilagođavam se promenama, učim i dokazujem se na novim poslovima. Takođe, kako je timski rad sastavni deo mog posla i mojih ličnih afiniteta, drago mi je što radim u kompaniji koja neguje kvalitetne međuljudske odnose i timski duh.
- Koje doživljaje u kompaniji ćete uvek pamtiti?
Kao deo velike internacionalne kompanije, imala sam prilike da upoznam brojne kolege i da kroz zajedničko provedeno vreme, rad na interesantnim projektima, putovanja i team building-e steknem puno lepih uspomena. Iz ovog razloga, bilo bi mi vrlo teško da izdvojim samo jedan doživljaj, jer je svaki poseban na svoj način.
Izvor: BIZLife
Foto: Strauss Adriatic